Valencia CF05 julio 2024

COMUNICAT OFICIAL | CRISTIAN RIVERO

El Valencia CF ha arribat un acord per a la renovació del contracte de Cristian Rivero fins al 30 de juny de 2026.

Després d'esta ampliació de contracte, el porter de Gandia marxa cedit a l'Albacete Balompié, que es reserva una opció de compra, de LALIGA Hypermotion fins al 30 de juny de 2025.

Rivero va arribar a l'Acadèmia VCF amb tan sols 10 d'anys d'edat amb l'objectiu d'aconseguir el seu somni d'enfundar-se la samarreta del primer equip valencianista. Este debut el va aconseguir el 16 de desembre de 2020 en un partit de Copa del Rei enfront del Terrassa FC.

El porter valencià ha anat creixent en la seua formació i, després d'una cessió en 2022 en l’AD Alcorcón de la Segona Divisió, va tornar a l'entitat valencianista. El seu treball i compromís diari li van portar, en el mes de maig passat, a debutar amb el Valencia CF en un partit de LALIGA EA Sports, a més amb la il·lusió de la seua vida de fer-ho amb el braçalet de capità.

El Club li desitja la millor de les sorts en esta nova etapa.