Valencia CF27 agosto 2024

COMUNICAT OFICIAL | GIORGI MAMARDASHVILI

El Valencia CF ha aconseguit un acord amb el Liverpool FC per al traspàs de Giorgi Mamardashvili.

El portera georgià romandrà al Valencia CF durant la temporada 2024-25 i no s'incorporarà al conjunt anglés fins al final d'aquesta.

Des de la seua arribada a l'estiu de 2021 ha crescut de la mà del Valencia CF consolidant un bon rendiment que li ha portat a convertir-se en el porter valencianista amb més titularitats consecutives en LALIGA EA Sports, a disputar un total de 102 partits oficials amb la nostra camiseta i a ser considerat un dels millors jugadors del món en la seua posició.

El seu bon nivell li ha servit per a guanyar-se l'afecte del valencianisme i per a brillar amb la seua selecció, destacant per mèrits propis com una de les sensacions de la passada Eurocopa, competició en la qual va rebre el premi al millor futbolista del partit de Geòrgia davant la República Txeca.

Giorgi, per tant, continuarà estant als ordes de Rubén Baraja al costat dels quals han sigut els seus companys durant les últimes tres temporades.