Valencia CF04 julio 2024

COMUNICAT OFICIAL | HUGO DURO

El Valencia CF ha arribat a un acord per a la renovació d'Hugo Duro fins al 30 de juny de 2028.

El davanter madrileny va arribar a l'entitat valencianista a l'estiu de 2021 i després de tres temporades com a jugador del Valencia CF ha superat els 100 partits oficials defenent l'elàstica valencianista.

Hugo Duro va marcar en la final de la Copa del Rei de 2022 i en la temporada 23-24 ha aconseguit ser el màxim golejador de l'equip amb 13 punts, aconseguint entrar en el ‘top 3’ de realitzadors del Valencia CF en LALIGA dels últims 10 anys. A més, també ha sigut seleccionat per LALIGA EA Sports com un dels millors davanters de la temporada. Estos fets demostren el seu impacte determinant en la plantilla.

El seu sacrifici, treball i competitivitat li han portat a tindre una connexió especial amb el Camp de Mestalla. Un jugador que entrega tot en el terreny de joc, enormement identificat amb els valors del Club i amb l'ADN VCF que ho fa visible en cadascun dels entrenaments i partits que disputa.