VCF Femení05 julio 2024

Comunicat oficial · José Luis Bravo, nou entrenador del Valencia CF Femení

El Valencia CF Femení ha aconseguit un acord amb José Luis Bravo per a convertir-se en l'entrenador del primer equip per a la temporada 2024-25.

José Luis Bravo Atienza, nascut el 25 de juliol de 1984 a València, assumix una nova responsabilitat dins del Club, en el qual porta exercint funcions des de 2009 (Academia VCF).

“Afronte este il·lusionant repte, el qual disfrutaré al màxim, amb tota la meua passió i tot el meu esforç, agraït al 100% per l'oportunitat oferida", expressa el nou tècnic de l'equip.

Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport, compta amb els títols d'entrenador UEFA-PRO, Tècnic Esportiu Nivell-3 i Coordinador de Futbol.

José Luis Bravo ha sigut entrenador dels Campus Nacionals i Internacionals del Valencia CF des de 2009 fins a l'actualitat. En el curs 2023-24 també ha sigut Talent Manager del Juvenil DH.

A més, ha exercit com a primer entrenador del Juvenil B VCF Lliga Nacional (2021-23), del Cadet A VCF Lliga Autonòmica (2021-23), de l'Infantil A VCF Lliga Autonòmica (2018-21), de l'Infantil Fundació VCF Lliga Autonòmica (2016-18) i de l'Aleví Fundació VCF (2014-16).

Amant del món futbol i professional de la casa, assumix este projecte ple d'il·lusió i ambició per portar al Valencia CF Femení a mostrar la seua millor versió dins del verd.

“He anat vivint molt de prop l'enorme evolució i el creixement de l'equip i, alhora, de la seua estructura, per la qual cosa em sent un autèntic privilegiat de poder formar part d'este, així com de poder aportar el meu granet d'arena al grup de fantàstiques futbolistes per a conformar un equip reconegut del qual l'afició se senta orgullosa”, assevera José Luis Bravo.

Carlos Grafiada, director general; José Luis Bravo, entrenador; i Jesús Oliva, director esportiu.