VCF Femení04 julio 2024

Comunicat oficial · Kerlly Real 2025

El Valencia CF Femení i Kerlly Real han arribat a un acord per a renovar el contracte de la futbolista fins al 30 de juny de 2025, una temporada més.

Kerlly Real, de 26 anys i nascuda a Quito (l'Equador), afronta la seua quinta temporada defenent els nostres colors. Es va incorporar al Club en l'estiu de 2020 procedent del Còrdova CF. La defensa va fer el salt al futbol professional de la mà del Valencia CF Femení i, a poc a poc, s'ha anat consolidant com a futbolista en l'entitat, tant dins com fora del verd.

La temporada 2023-24 ha sigut agredolça per a la lateral destra. L'equatoriana va ser triada quarta capitana de l'equip, veient així reflectit el seu treball durant els últims anys en el Club i assumint una responsabilitat important al mateix temps que bonica.

No obstant això, el 27 d'abril de 2024 va caure lesionada de gravetat en la jornada 25 de la Liga F. En l'enfrontament davant el Costa Adeje Tenerife Kerlly va patir un trencament del lligament creuat anterior del genoll dret.

Si alguna cosa caracteritza a Kerlly és el seu caràcter positiu davant les adversitats. La seua tenacitat i esforç diari per a tornar a trepitjar la gespa del Puchades són el seu màxim al·licient.

La '19', en estes quatre campanyes, ha sumat 93 partits de Lliga. A més, ha disputat 5 partits de la Copa de SM la Reina i ha anotat 1 gol. En total, entre totes dues competicions, la futbolista acumula 98 partits com a blanc-i-negra.

Kerlly Real: “En primer lloc m'agradaria esmentar la meua família, sense ells no seria la persona que soc dia rere dia; als meus amics, per sempre traure'm un somriure i a tots els valencianistes per fer-me sentir este ADN VCF en la sang. Tinc la mateixa il·lusió que la primera vegada que vaig arribar al Club, cada temporada l'afronte com una final, sempre plena de la il·lusió per competir".

"Vull donar les gràcies al Club per donar-me l'oportunitat de vestir estos colors una temporada més, serà una campanya diferent en la qual vaig aprendre a conéixer-me molt millor des d'una altra perspectiva, buscant la meua millor versió per a tornar a defendre este escut com es mereix, des del verd. *Amunt!”, conclou la zaguera.