VCF Femení02 julio 2024

Comunicat oficial · Pauleta Sancho 2027

El Valencia CF Femení i Pauleta Sancho han aconseguit un acord de renovació pel qual la futbolista serà valencianista per a les pròximes tres temporades, fins al 30 de juny de 2027.

“Soc valenciana i estar ací és el que sempre vaig voler des de xicoteta, el Valencia CF Femení per a mi és orgull, caràcter i molta ambició”, expressa amb rotunditat la polivalent jugadora.

Pauleta Sancho, de 26 anys i nascuda a Sagunt (València), es va formar en l'Academia VCF des dels 11 anys, és una jugadora amb ADN VCF que representa els valors del Club a la perfecció.

Els seus primers passos en el món del futbol, als 4 anys abans d'incorporar-se a l'entitat blanc-i-negra, van anar en l'Atlètic Saguntí.

La primera etapa de Pauleta al Valencia CF Femení es va prolongar durant 9 anys, va defendre el nostre escut des dels 11 fins als 20 anys. La saguntina va debutar amb el primer equip en la temporada 2013-14. Va ser en la campanya 2017-18, als ordes de Jesús Oliva, quan la defensa i migcampista es va consolidar futbolísticament amb la nostra elàstica. Pauleta va disputar llavors 27 partits amb el Valencia CF Femení.

En el mercat estival de 2018 la valenciana va firmar pel Fundació Albacete, entitat en la qual va jugar durant tres temporades, fins a l'estiu de 2021, quan va fitxar pel Rayo Vallecano.

Amb el naixement de la Lliga Professional de Futbol Femení, la Liga F, Pauleta Sancho va tornar a la que sempre ha sigut la seua casa. En la temporada 2022-23 la defensa i el Valencia CF Femení van tornar a unir els seus camins.

En esta segona etapa en el Club, Pauleta ha assumit un paper protagonista, sent fonamental en els plans esportius de l'entitat.

La '14', en estes dos campanyes, ha sumat 57 partits de Lliga i ha anotat 4 gols. A més, ha disputat 3 partits de Copa. En total, en les dos etapes, la futbolista acumula 87 partits com a blanc-i-negra en el primer equip.