Valencia CF20 enero 2020

COMUNICAT OFICIAL / CÉSAR SÁNCHEZ

El Valencia CF incorpora a César Sánchez com a Director de Futbol de l'entitat. El nou màxim responsable de l'àrea esportiva s'incorpora al costat de Miguel Ángel Corona, cap de l'àrea de Scouting. Tots dos es comprometen amb l'entitat fins a juny de 2022 i comptaran amb el suport de Jorge López en esta nova estructura de la secretaria tècnica.

Nascut a Coria (Cáceres) el 2 de setembre de 1971, César Sánchez Domínguez va debutar en Primera Divisió en 1992 i, després de ser internacional absolut per Espanya, va arribar al Valencia CF al gener de 2009 i va disputar 78 partits, abans de finalitzar als 41 anys una extensa i llorejada carrera com a futbolista. César Sánchez va completar els seus estudis d'Econòmiques amb la Llicència UEFA PRO d'entrenador i el Curs Superior Universitari de Director Esportiu de la RFEF.