Valencia CF05 octubre 2023

COMUNICAT OFICIAL | DECLARACIÓ DE VINICIUS

Davant les informacions publicades entorn de la presumpta declaració prestada en els jutjats pel futbolista Vinícius Jr. afirmant que tot l'estadi de Mestalla li va proferir insults racistes en el partit entre el Valencia CF i el Reial Madrid CF de la passada temporada, el Club desitja manifestar la seua sorpresa, rebuig i indignació.

Tal com va reconéixer públicament el propi entrenador Carlo Ancelotti, en cap cas es pot generalitzar el comportament a tot l'estadi de Mestalla.

El Club és plenament conscient de la gravetat d'aquest assumpte. El racisme no té cabuda ni en el futbol, ni en la societat, però no pot combatre's amb fal·làcies, ni mentides infundades. Aquest tema requereix de la implicació de tot el món i el Valencia CF entén que s'ha de ser escrupolosament precís i responsable en aquesta mena de manifestacions.